bokomslag 50 År Med Svensk Reklam - En Resumé
Samhälle & debatt

50 År Med Svensk Reklam - En Resumé

Hans Wigstrand

Inbunden

409:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Tillfälligt slut online – klicka på "Bevaka" för att få ett mejl så fort varan går att köpa igen.

  • 208 sidor
  • 1999
Det har hänt mycket med svensk reklam sedan 1949. Från att vara en liten rörelse med ett fåtal kreatörer har branschen exploderat till en industri runt millennieskiftet. Boken 50 år med svensk reklam sammanfattar utvecklingen och berättar parallellt historien om branschtidningen Resumé som haft många ansikten och roller under de 50 åren.
  • Författare: Hans Wigstrand
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9789188595478
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 208
  • Utgivningsdatum: 1999-01-01
  • Förlag: Ekerlids förlag AB