bokomslag A Bias for Action
Samhälle & debatt

A Bias for Action

Heike Bruch

Pocket

429:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Tillfälligt slut online – klicka på "Bevaka" för att få ett mejl så fort varan går att köpa igen.

  • 208 sidor
  • 2004
In A Bias for Action, Sumantra Ghoshal and Heike Bruch reveal that only 10% of managers act purposefully to get truly important work done.


A Bias for Action shows that great managers produce results not by motivating others, but by engaging their own willpower through a powerful combination of energy and focus.

Bruch and Ghoshal provide simple strategies for bolstering individual willpower and action-taking abilities, and explore ways to marshal the willpower of others to encourage collective action.

  • Författare: Heike Bruch
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9781591394082
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 208
  • Utgivningsdatum: 2004-05-01
  • Förlag: Harvard Business School Press