bokomslag A Social and Economic Theory of Consumption
Samhälle & debatt

A Social and Economic Theory of Consumption

David Kivinen Keijo Rahkonen Jukka Gronow Arto Noro K Ilmonen

Inbunden

1219:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 10-16 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

Andra format:

  • 237 sidor
  • 2010
Kaj Ilmonen was a pioneer in the third wave of the sociology of consumption. This book provides a balanced overview of the sociology of consumption, arguing that the enthusiasm of 'the third wave' exaggerated the role of the symbolic and imaginary at the expense of the materiality of human societies.
  • Författare: David Kivinen, Keijo Rahkonen, Jukka Gronow, Arto Noro, K Ilmonen
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9780230244108
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 237
  • Utgivningsdatum: 2010-12-08
  • Översättare: David Kivinen
  • Förlag: Palgrave Macmillan