bokomslag Accidental Branding
Samhälle & debatt

Accidental Branding

David Vinjamuri

Inbunden

219:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Tillfälligt slut online – klicka på "Bevaka" för att få ett mejl så fort varan går att köpa igen.

  • 224 sidor
  • 2008
Every year, thousands of new business are started by people with no knowledge of modern marketing at all?and some of them survive and thrive. Accidental Branding tells the story of seven "accidental" brands and how their founders beat bigger competitors by breaking the standard rules of marketing. Successful brands like Burt's Bees, J. Peterman, and Clif Bar reveal how doing things differently can lead to big-time success. If you're an entrepreneur or a marketer, this guide will show you how to build stronger brands.
  • Författare: David Vinjamuri
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9780470165065
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 224
  • Utgivningsdatum: 2008-04-01
  • Förlag: John Wiley & Sons Inc