bokomslag B2B 2.0 : marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern
Samhälle & debatt

B2B 2.0 : marknadsföring och reklam i den digitala tidsåldern

Conny Gustafsson Rune Rennemark Ulf Vanselius

Inbunden

459:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 2-5 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 289 sidor
  • 2016
Så lyckas du med B2B-marknadsföring i den digitala tidsåldern

Idag genomför köparna uppemot 70% av köpprocessen på egen hand. Vill du bli vald som leverantör måste ditt varumärke vara känt, accepterat och prioriterat. Och det är via digitala medier som köparna påverkas. Även säljarnas roll är helt annorlunda idag. 

Argument som kvalitet, erfarenhet och sortiment är hygienfaktorer numera. Det som driver försäljning och skapar förutsättningar för premiumpris är emotionella faktorer som gemenskap, unikhet och status.

Business to Business 2.0 är den första boken som utgår från den nya verkligheten. Du får stöd och hjälp genom praktiska checklistor, konkreta tips, goda råd och instruktiva praktikfall. Använd den som uppslagsbok, inspirationskälla eller handbok. Den systematiska arbetsmodell som presenteras i den här boken har redan hjälpt tusentals företag och organisationer att utvecklas, växa och ta plats på världsmarknaden.
  • Författare: Conny Gustafsson, Rune Rennemark, Ulf Vanselius
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9789163799754
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 289
  • Utgivningsdatum: 2016-02-01
  • Förlag: Pyramid Communication