bokomslag Brand Page Attachment
Samhälle & debatt

Brand Page Attachment

Barbara Kleine-Kalmer

Pocket

749:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 10-15 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 239 sidor
  • 2016
Barbara Kleine-Kalmer analyses the impact of branding in social networks and introduces the construct of brand page attachment. On the basis of a comprehensive quantitative study she validates the construct as relevant for user behavior and investigates which instruments and antecedents influence brand page attachment. Through these conceptually and empirically profound analyses, the author detects interesting implications for the management of brands in the context of social media.
  • Författare: Barbara Kleine-Kalmer
  • Illustratör: 38 schwarz-weiße Tabellen 40 farbige Abbildungen Bibliographie
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783658124380
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 239
  • Utgivningsdatum: 2016-01-29
  • Förlag: Springer Gabler