479:-
Uppskattad leveranstid 2-5 arbetsdagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-
Business Model Generation är en praktisk, inspirerande handbok för alla som vill förbättra en affärsmodell - eller utforma en ny.
Förändra ditt sätt att tänka kring affärsmodeller
I Business Model Generation får du lära dig effektiva och praktiska innovationstekniker som används av framgångsrika företag världen över. Du får lära dig hur man på ett systematiskt sätt förstår, utformar och implementerar en ny affärsmodell - eller analyserar och moderniserar en gammal.
470 Affärsstrategier har medverkat
Business Model Generation gör precis vad den säger. Boken har skrivits gemensamt av 470 praktiker från 45 länder och har finansierats och producerats utan stöd från den traditionella förlagsbranschen. Den har en starkt integrerad, visuell och platt design, vilket gör att man kan tillämpa den direkt i det dagliga arbetet.
Utformad för nytänkare
Business Model Generation har skrivits för människor som är beredda att överge föråldrade sätt att tänka och i stället tillägna sig nya, innovativa modeller för värde-skapande: chefer, konsulter, entreprenörer - och ledare i alla organisationer.
Förändra ditt sätt att tänka kring affärsmodeller
I Business Model Generation får du lära dig effektiva och praktiska innovationstekniker som används av framgångsrika företag världen över. Du får lära dig hur man på ett systematiskt sätt förstår, utformar och implementerar en ny affärsmodell - eller analyserar och moderniserar en gammal.
470 Affärsstrategier har medverkat
Business Model Generation gör precis vad den säger. Boken har skrivits gemensamt av 470 praktiker från 45 länder och har finansierats och producerats utan stöd från den traditionella förlagsbranschen. Den har en starkt integrerad, visuell och platt design, vilket gör att man kan tillämpa den direkt i det dagliga arbetet.
Utformad för nytänkare
Business Model Generation har skrivits för människor som är beredda att överge föråldrade sätt att tänka och i stället tillägna sig nya, innovativa modeller för värde-skapande: chefer, konsulter, entreprenörer - och ledare i alla organisationer.
- Format: Häftad
- ISBN: 9789144091525
- Språk: Svenska
- Antal sidor: 282
- Utgivningsdatum: 2013-02-21
- Förlag: Studentlitteratur AB