bokomslag Consumer Psychology of Tourism, Hospitality and Leisure, Volume 2
Psykologi & pedagogik

Consumer Psychology of Tourism, Hospitality and Leisure, Volume 2

Josef Mazanec Geoffrey Crouch Arch Woodside

Inbunden

1809:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Tillfälligt slut online – klicka på "Bevaka" för att få ett mejl så fort varan går att köpa igen.

  • 368 sidor
  • 2001
This book is based on papers given at the 2nd Symposium on Consumer Psychology of Tourism, Hospitality and Leisure (CPTHL) in Vienna in July 2000. The Symposium comprised papers reflecting the progress in consumer psychology theory and research. The Vienna Symposium put special emphasis on consumer decision making for evaluating choice alternatives in tourism, leisure, and hospitality operations. The reports have been arranged into five major compartments.
  • Författare: Josef Mazanec, Geoffrey Crouch, Arch Woodside
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9780851995359
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 368
  • Utgivningsdatum: 2001-06-01
  • Förlag: CABI Publishing