bokomslag Digital Strategies in the Pharmaceutical Industry
Kropp & själ

Digital Strategies in the Pharmaceutical Industry

L Lerer M Piper

Inbunden

779:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 10-16 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 239 sidor
  • 2003
This book is a comprehensive review of the current state of digital innovation, Internet activity and e-business in the life sciences arena and a practical guide for managers planning, developing and implementing e-strategies in the pharmaceutical industry. The authors provide numerous examples of innovative, best practice and lay the strategic foundation for using e-business across the pharmaceutical value chain from drug discovery to physician promotion to direct-to-consumer marketing.
  • Författare: L Lerer, M Piper
  • Illustratör: 239 p XVI
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9781403903792
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 239
  • Utgivningsdatum: 2003-01-01
  • Förlag: Palgrave Macmillan