bokomslag Eating the Big Fish
Samhälle & debatt

Eating the Big Fish

Adam Morgan

Inbunden

419:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 5-10 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 368 sidor
  • 2009
EATING THE BIG FISH : How Challenger Brands Can Compete Against Brand Leaders, Second Edition, Revised and Expanded The second edition of the international bestseller, now revised and updated for 2009, just in time for the business challenges ahead. It contains over 25 new interviews and case histories, two completely new chapters, introduces a new typology of 12 different kinds of Challengers, has extensive updates of the main chapters, a range of new exercises, supplies weblinks to view interviews online and offers supplementary downloadable information.
  • Författare: Adam Morgan
  • Illustratör: Mit AbbUVignetten
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9780470238271
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 368
  • Utgivningsdatum: 2009-03-03
  • Förlag: John Wiley & Sons Inc