bokomslag Epica: Book 24
Samhälle & debatt

Epica: Book 24

Epica Epica Awards

Inbunden

769:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Tillfälligt slut online – klicka på "Bevaka" för att få ett mejl så fort varan går att köpa igen.

  • 400 sidor
  • 2011
Epica 24: Europes Best Advertising is an essential text for those working in the advertising industry. It is the only reference annual on European advertising that covers all types of media, from commercials and print publications to internet sites and integrated marketing campaigns. Epica Book 24 includes articles by Lewis Blackwell and Mark Tungate, author of Media Monoliths (Kogan Page, 2004) and Adland (Kogan Page, 2007), as well as an introduction by Filip Nilsson, creative director of Forsman & Bodenfors, Gothenburg.
  • Författare: Epica, Epica Awards
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9782884791090
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 400
  • Utgivningsdatum: 2011-09-05
  • Förlag: AVA Publishing SA