bokomslag Familie und Frauen in der Werbung von 1950 und 1960. Stereotypische Darstellung anhand der Beispiele Biovital, Dr. Oetker, Güldenring und Lenor
Samhälle & debatt

Familie und Frauen in der Werbung von 1950 und 1960. Stereotypische Darstellung anhand der Beispiele Biovital, Dr. Oetker, Güldenring und Lenor

Alessio Cirnigliaro

Pocket

699:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 3-8 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 34 sidor
  • 2022
  • Författare: Alessio Cirnigliaro
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783346618818
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 34
  • Utgivningsdatum: 2022-05-05
  • Förlag: Grin Verlag