bokomslag Fundierung des Marketing
Samhälle & debatt

Fundierung des Marketing

Klaus-Peter Wiedmann

Pocket

1129:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 594 sidor
  • 2004
Mit Beiträgen von H. Raffée; K.-P. Wiedmann; M. Haase und M. Kleinaltenkamp; P. Weinberg und R. Salzmann; B. Stauss; G. Walsh, K.-P. Wiedmann und T. Hennig-Thurau; H. Gierl und C. Eleftheriado; D. Frey, B. Streicher und R. Klendauer; K. Gelbrich, S. Müller und I. Schneider; A. Gröppel-Klein und C. C. Germelmann; C. Zanger, G. Baier und H. Gaus; W. Fritz, A. Möllenberg und G.-M. Chen; A. Hermanns und C. Marwitz; U. Hansen, D. Bornemann und B. Rezabakhsh
  • Författare: Klaus-Peter Wiedmann
  • Illustratör: 59 Tab 70 Abb
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783824480357
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 594
  • Utgivningsdatum: 2004-03-01
  • Förlag: Deutscher Universitatsverlag