459:-
Uppskattad leveranstid 2-6 arbetsdagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-
Det är på tiden att en av de största yrkesgrupperna på svenska företag får en egen handbok. Här finns boken för dig som pratar med kunder i telefonen, ringer nya och jobbar hårt för att sälja mer. Målet är att göra ditt jobb som innesäljare roligare och lättare varje dag. Handbok för innesäljare innehålller: Praktiska tips # Hur man blir en bra innesäljare # Hur man blir en person som är trevlig att prata med # Så blir du bra på att kommunicera i telefon Telefonteknik # Hur du hanterar varje kundsamtal så att de ger mer # Testa dig själv hur bra är du som innesäljare? # Så gör du säljsamtalen säljande från föreberedelse till avslut # Hemligheten med att ge ett bra första intryck # Hur du presenterar så att kunderna lyssnar # Vad behöver kunden så får du veta det kunden inte ens själv visste Smartare säljsamtal # Mallar på säljsamtal som hjälper dig att komma igång # Hur du hanterar olika människotyper på olika sätt och får som du vill # Hemligheten med att vända arga kunder till glada supportrar # Konsten att bemöta invändningar per telefon # Hur du får kunden att vilja att du ringer igen # Hur du ställer frågor som intresserar kunderna Bli bäst av alla # Tips om hur du hanterar arga och/eller besvärliga personer # Hemligheten som skapar inflytande i telefonen # Tips om röst, tempo och ton som säljer # Hur du snabbt avgör om en kund är värd din tid # Hur du får till avslutet beroende på vad kunden drivs av # Hjälpmedel för innesäljare # Hur du förstärker säljinsatsen med e-post och brev ...Och massor av exempel från verkligheten Författaren Uno Lingmark har varit verksam inom telefonförsäljning sedan 1968 och har sedan dess givit ut ett flertal böcker inom telemarketing och telefonförsäljning parallellt med konsultverksamhet inom området.
- Format: Storpocket
- ISBN: 9789197781770
- Språk: Svenska
- Antal sidor: 128
- Utgivningsdatum: 2009-10-05
- Förlag: Bokförlaget Redaktionen i Sthlm