bokomslag Handbuch Werberhetorik
Filosofi & religion

Handbuch Werberhetorik

Nina Janich Steffen Pappert Kersten Sven Roth

Inbunden

3639:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 3-8 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 665 sidor
  • 2023
This volume provides a broad overview of rhetoric phenomena in advertising, taking into account historical aspects of advertising and the systematic dimensions of rhetoric, various advertising genres and diverse concepts of rhetoric. It focuses on commercial and political advertising, but also devotes specific chapters to other advertising domains (e.g., in society, culture, academia, and sport).
  • Författare: Nina Janich, Steffen Pappert, Kersten Sven Roth
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9783110318104
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 665
  • Utgivningsdatum: 2023-03-20
  • Förlag: De Gruyter