bokomslag Horizontale Kooperation als Markteintrittsstrategie im Internationalen Marketing
Samhälle & debatt

Horizontale Kooperation als Markteintrittsstrategie im Internationalen Marketing

Jurgen Mengele

Pocket

709:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 257 sidor
  • 1995
Die Wahl, in welches Land mit welcher Strategie einzutreten ist, determiniert die zuknftige Expansion. Der Autor untersucht die Eignung der internationalen horizontalen Kooperation als Instrument des Markteintritts
in auslndische Mrkte.
  • Författare: Jurgen Mengele
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783824460106
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 257
  • Utgivningsdatum: 1995-05-01
  • Förlag: Deutscher Universitatsverlag