bokomslag International Place Branding Yearbook 2010
Samhälle & debatt

International Place Branding Yearbook 2010

F Go R Govers

Inbunden

719:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 234 sidor
  • 2010
The Place Branding Yearbook 2010 examines the case for applying brand and marketing strategies and tactics to the economic, social, political and cultural development of places such as communities, villages, towns, cities, regions, countries, academic institutions and other locations to help them compete in the global, national and local markets.
  • Författare: F Go, R Govers
  • Illustratör: 10 b, 24 figures w tables 5 b, w illustrations
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9780230279544
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 234
  • Utgivningsdatum: 2010-10-27
  • Förlag: Palgrave Macmillan