bokomslag Markenwert und Markenidentitat komplexer Handelsleistungen
Samhälle & debatt

Markenwert und Markenidentitat komplexer Handelsleistungen

Brit Arnold

Pocket

999:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 10-16 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 209 sidor
  • 2006
Betriebsformenmarke Warenhaus Theoretische Konzeption zur Analyse des Markenwertes und der Markenidentität von Warenhausmarken Empirische Analyse des Markenwertes und der Markenidentität von Warenhausmarken Implikationen
  • Författare: Brit Arnold
  • Illustratör: 27 schwarz-weiße Tabellen 29 schwarz-weiße Abbildungen Bibliographie
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783835003804
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 209
  • Utgivningsdatum: 2006-06-01
  • Förlag: Deutscher Universitatsverlag