749:-
Uppskattad leveranstid 2-6 arbetsdagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-
Boken förmedlar teori och praktik om extern och intern marknadsföring av tjänster. Det tjänsteorienterade synsätt och de modeller som beskrivs i boken är till hjälp vid utveckling av ett marknadsorienterat sätt att tänka också vid "business-to-business".
I den tredje upplagan har det tillkommit ett kapitel om relationsmarknadsföring och ett kapitel om hurvida service verkligen lönar sig.Christian Grönroos arbetar som professor i marknadsföring vid Svenska Handelshögskolan i Helsingfors.
I den tredje upplagan har det tillkommit ett kapitel om relationsmarknadsföring och ett kapitel om hurvida service verkligen lönar sig.Christian Grönroos arbetar som professor i marknadsföring vid Svenska Handelshögskolan i Helsingfors.
- Format: Häftad
- ISBN: 9789147043897
- Språk: Svenska
- Antal sidor: 195
- Utgivningsdatum: 1998-10-01
- Förlag: Liber