bokomslag Marknadsföring - modeller och principer, upplaga 6
Samhälle & debatt

Marknadsföring - modeller och principer, upplaga 6

Per Wildenstam Henrik Uggla

Häftad

749:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 1-3 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 496 sidor
  • 2022
Marknadsföring är en grundläggande bok i ämnet, med fokus på svenska förhållanden. Den presenterar bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Även varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående. Boken tar avstamp i aktuell forskning och de senaste trenderna inom marknadsföring, samt innehåller många kreativa och pedagogiska exempel. Boken har en tillhörande övningsbok, Marknadsföring - modeller och principer. Övning, fördjupning och reflektion. Den sjätte upplagan är uppdaterad med det senaste trenderna och forskningen inom området. Många exempel har bytts ut och det har tillkommit ytterligare material om hållbarhet och digital marknadsföring.
  • Författare: Per Wildenstam, Henrik Uggla
  • Format: Häftad
  • ISBN: 9789152363690
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 496
  • Utgivningsdatum: 2022-08-15
  • Förlag: Sanoma Utbildning