bokomslag Mass Advertising as Social Forecast
Psykologi & pedagogik

Mass Advertising as Social Forecast

Jib Fowles

Inbunden

1429:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 156 sidor
  • 1976
Fowles asserts that the appeals of mass advertising reflect the motivational state of the targeted audience and that these motivational states anticipate socio-cultural change. Using advertising of 1950, 1960, and 1970, Fowles determined that the unsatisfied motives of Americans do vary over time. From this data, he constructs a forecast of our socio-cultural state in 1980 and predicts an increasingly isolationist U.S.
  • Författare: Jib Fowles
  • Illustratör: black & white illustrations
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9780837185958
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 156
  • Utgivningsdatum: 1976-08-01
  • Förlag: Praeger Publishers Inc