bokomslag New Developments and Approaches in Consumer Behaviour Research
Samhälle & debatt

New Developments and Approaches in Consumer Behaviour Research

Claudia Mennicken Ingo Balderjahn

Inbunden

2189:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 11-22 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

Denna produkt går inte att reservera, köp den gärna online!

  • 345 sidor
  • 1998
The objective of this book is to contribute to the role that consumer behaviour research plays as a well established research discipline in an international context. This book outlines the state of the art in consumer behaviour and provides insights into new developments including the emotional and cognitive as well as social factors influencing consumer behaviour.
  • Författare: Claudia Mennicken, Ingo Balderjahn
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9780333739075
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 345
  • Utgivningsdatum: 1998-09-01
  • Förlag: Palgrave Macmillan