bokomslag New Media for a New China
Samhälle & debatt

New Media for a New China

James F Scotton William A Hachten

Pocket

509:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Tillfälligt slut online – klicka på "Bevaka" för att få ett mejl så fort varan går att köpa igen.

Andra format:

  • 256 sidor
  • 2010
New Media for a New China is a timely introduction to the current state of the mass media in China and its growing role in the 21st Century global communication system Brings together an international cast of scholars to analyse the diverse roles of Chinas media, covering all the major industries (advertising, newspapers, broadcasting, magazines, film, TV, PR) Considers the position of Chinas media in the middle of the countrys tremendous social, economic and political changes Explores the concept of the 21st century as Chinas Century because of the nations unprecedented growth
  • Författare: James F Scotton, William A Hachten
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9781405187961
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 256
  • Utgivningsdatum: 2010-02-19
  • Förlag: Wiley-Blackwell