489:-
Uppskattad leveranstid 2-6 arbetsdagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-
Övningsbok i marknadsföring rymmer uppgifter med lösningsförslag som ger studenter möjlighet att öva på innehållet i grund- och fortsättningskurser i marknadsföring.Övningsbok i marknadsföring rymmer uppgifter med lösningsförslag som ger studenter möjlighet att öva på innehållet i grund- och fortsättningskurser i marknadsföring.
Övningsbok i marknadsföring lämpar sig för kurserna:
Uppgifterna är indelade i deskriptiva, analytiska och casebaserade och berör:
Om författarna
Petra Nordberg är internationell civilekonom. Hon har arbetat som nordisk marknadsdirektör och försäljningschef för Sverige på McCain Foods och försäljningschef på Coca Cola och på United Minds.
Christina Öberg är professor i marknadsföring vid Örebro universitet, samt Visiting Professor vid Leeds University och Honorary Associate Professor vid Exeter University. Hon har publicerat flertalet akademiska artiklar och böcker.
Övningsbok i marknadsföring lämpar sig för kurserna:
- Marknadsföring 1, 7,5 hp
- Marknadsföring 2, 7,5 hp
- Marknadskommunikation 7,5 hp
- Internationell marknadsföring 7,5 hp
Uppgifterna är indelade i deskriptiva, analytiska och casebaserade och berör:
- Affärsidé
- Varumärkesstrategi
- Utformning av marknadsföringsbudskap
- Produktmarknadsföring
- Annonsering
- Relationsmarknadsföring
- Internationell marknadsföring
- Marknadsundersökning
Om författarna
Petra Nordberg är internationell civilekonom. Hon har arbetat som nordisk marknadsdirektör och försäljningschef för Sverige på McCain Foods och försäljningschef på Coca Cola och på United Minds.
Christina Öberg är professor i marknadsföring vid Örebro universitet, samt Visiting Professor vid Leeds University och Honorary Associate Professor vid Exeter University. Hon har publicerat flertalet akademiska artiklar och böcker.
- Format: Häftad
- ISBN: 9789147113026
- Språk: Svenska
- Antal sidor: 133
- Utgivningsdatum: 2017-03-09
- Förlag: Liber