bokomslag Procurement Marketing
Samhälle & debatt

Procurement Marketing

Udo Koppelmann

Inbunden

769:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 10-16 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

Andra format:

  • 184 sidor
  • 1998
This book compiles the core aspects of procurement marketing in a way which allows an easier translation of relevant theoretical findings into every-day business. A decision orientated approach is presented which starts with a situation analysis and leads you through a heuristic structure to the right combination of procurement tools. We are convinced that the present book will prove to be a valuable tool for your every-day business.
  • Författare: Udo Koppelmann
  • Illustratör: 92 Abb
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9783540644590
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 184
  • Utgivningsdatum: 1998-07-01
  • Översättare: A Lders
  • Förlag: Springer-Verlag Berlin and Heidelberg GmbH & Co. K