479:-
Tillfälligt slut online – klicka på "Bevaka" för att få ett mejl så fort varan går att köpa igen.
Låt Sveriges bästa säljcoach göra dig till en säljare i världsklass - med inbyggd garanti!
Här är det smarta:
Boken är på över 400 sidor men upplagd i 44 snabblästa och lättillgängliga kapitel. Du kan läsa boken rakt igenom på några timmar och lära dig allt om försäljning på en gång. Men du kan lika gärna bläddra fram till något som du har problem med, till exempel invändningar och få svaret på din fråga direkt.
Och här är Sveriges bästa garanti:
Du måste markant öka din försäljning. Och du måste få fler kunder snabbare och enklare än du får idag - om inte så får du pengarna tillbaka. Så enkelt är det. Du ska vara helt nöjd när du beställer "Säljbibeln".
Här är en smygtitt på vad du får lära dig:
10 saker du som säljare ska memorera
Det bästa sättet att kontrollera och styra ditt fokus 7 fördelar med att ställa rätt frågor till kunden 9 hemligheter som ger dig vänner i affärslivet och får fler att köpa av dig Fyra saker som gör dina kunder mottagliga för dina idéer och produkter Hur du får dina kunder att känna att det är de som köper inte du som säljer
Hur du blir en god lyssnare och säljer mer
Var och när du ska använda den viktiga nicken Hur bra lyssnare är du egentligen? Gör det här testet 10 sätt att bli en bättre lyssnare
Så här blir du en supersäljare
Hur du påverkar omständigheterna istället för att omständigheterna påverkar dig Hur du utvecklar din affärsnäsa och får som du vill Gör så här så är du alltid välkommen, överallt Konsten att övertyga dina kunder i fem enkla steg Nyckelfraser för att få kunden att säga ja Tre råd för att nå framgång Varför du aldrig behöver vara rädd som säljare
Hemligheten med försäljning
Så här tar du reda på vad kunden vill ha och visar honom hur han kan få det Hur du stimulerar kunden att tänka på vad han önskar så köper han av dig Det här är hemligheten bakom all försäljning Hur du kvalificerar dina kunder för att sälja snabbare 4 frågor du ska ställa för att kvalificera kunden Hur du lockar fram rätt känslor hos kunden så han köper nu
Hur du blir en mästare på säljsamtal
Sokratesmetoden: Hur du själv löser dina säljproblem snabbt och enkelt Hur du skapar ett trevligt och effektivt säljsamtal Gör så här så kommer du enkelt överens med kunden Varför du inte ska argumentera och vad du ska göra istället Säg inte så här för då blir kunden misstänksam eller obeslutsam 8 typer av frågor du ska ställa i säljsamtalet Sex frågor du kan använda för att göra en bättre behovsanalys
Hur du kontrollerar och påverkar kunden
Så här använder du SPIN-metoden på effektivast sätt Varning: Om du och kunden är på det här stadiet ska du inte föreslå en lösning Hur du tar reda på vilken nytta kunden är ute efter Hur du ställer problemfrågor och lockar fram kundens missnöje De här frågorna ger dig hög säljeffekt
Hur du styr dina kunders tankar
3 saker du kan använda för att påverka kunden och få som du vill Smickra kundens status och position för att få honom övertygad Hur du använder "sociala bevis" för att påverka kunden positivt Så här använder du kundens sunda förnuft för att honom att säga JA Locka fram kundens sympati för dig så säljer du mer. Tips på hur du lyckas Varför du ibland ska trycka på kundens själv
Här är det smarta:
Boken är på över 400 sidor men upplagd i 44 snabblästa och lättillgängliga kapitel. Du kan läsa boken rakt igenom på några timmar och lära dig allt om försäljning på en gång. Men du kan lika gärna bläddra fram till något som du har problem med, till exempel invändningar och få svaret på din fråga direkt.
Och här är Sveriges bästa garanti:
Du måste markant öka din försäljning. Och du måste få fler kunder snabbare och enklare än du får idag - om inte så får du pengarna tillbaka. Så enkelt är det. Du ska vara helt nöjd när du beställer "Säljbibeln".
Här är en smygtitt på vad du får lära dig:
10 saker du som säljare ska memorera
Hur du blir en god lyssnare och säljer mer
Så här blir du en supersäljare
Hemligheten med försäljning
Hur du blir en mästare på säljsamtal
Hur du kontrollerar och påverkar kunden
Hur du styr dina kunders tankar
- Format: Kartonnage
- ISBN: 9789197655262
- Språk: Svenska
- Antal sidor: 440
- Utgivningsdatum: 2010-11-23
- Förlag: Bokförlaget Redaktionen i Sthlm