bokomslag Skapa effekt : med lärande som motor
Samhälle & debatt

Skapa effekt : med lärande som motor

Hanna Forsberg Mathias Garhed

Danskband/flex

449:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 2-5 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 175 sidor
  • 2024
Skapa effekt : med lärande som motor är boken för dig som vill utveckla, förändra, förbättra och bygga upp. Med stöd av teorier, principer och metoder bjuds du in till att tänka i nya banor och skapa något nytt, bättre och mer livskraftigt utifrån ett kontinuerligt lärande. Boken guidar dig i allt från problemlösning, lärande och organisationsutveckling till självledarskap.

Innehållet i boken vänder sig till dig som:

- är företagare, chef eller ledare
- driver förändringsarbete och vill utvecklas med lärande som motor
- vill skapa ökat värde, livskraft och framgång för dig och din verksamhet.

Act - Learn - Repeat

 

"En steg-för-steg-instruktion för dig som vill utveckla och förbättra, men inte vet exakt hur du ska göra eller var du ska börja. Detta är en bok som fokuserar på det viktigaste - vilket resultat du vill uppnå och hur du tar dig dit. Passar ledare i alla positioner, både med och utan personalansvar och i stora som små organisationer."
Karin Aase, MedDr, enhetschef vid Teknikföretagen

"Som ung kan det vara extra svårt att veta hur man ska ta sig fram i sitt entreprenörskap. Med Skapa effekt både synliggörs många av alla de fallgropar som finns, samtidigt som boken ger viktiga verktyg för att ta sig framåt. För mig är Skapa effekt helt klart en nära vän för entreprenören."
Gustav Ebertsson, entreprenör

"En fantastisk guide för dig som leder och driver utveckling i din verksamhet. Både en inspirationsbok och handbok i att få det att hända på riktigt!" Frida Sjöstedt, chef
  • Författare: Hanna Forsberg, Mathias Garhed
  • Format: Danskband/flex
  • ISBN: 9789180736480
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 175
  • Utgivningsdatum: 2024-06-12
  • Förlag: Visto Förlag