bokomslag Stora PR-boken
Samhälle & debatt

Stora PR-boken

Peter Karaszi

Häftad

449:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 320 sidor
  • 2004
Stora PR-boken är ett heltäckande verk om PR och mediekontakter. Den är en praktisk och pedagogisk handbok som riktar sig till kommunikatörer, PR-människor, studenter. marknadsförare och företagsledare. Den är allt du behöver om PR och ett måste för den som vill arbeta med PR! Tillsammans med flera av landets främsta PR-specialister har Peter Karaszi skapat ett ovärderligt arbetsverktyg för alla kommunikatörer. Boken täcker hela spektrat av PR och inkluderar bl a: - Mediekontakter och publicitet - Nyhetskriterier - Intervjusituationer - Praktiska verktyg som pressmeddelanden. debattartiklar, pressträffar m m - Produkt- och tjänstelanseringar - Krishantering - Opinionsbildning - Finansiell kommunikation - Informationsarbete i offentlig sektor - Intern kommunikation i olika kanaler - Integrering av PR i marknadsmixen - Digital PR - Visuell kommunikation - Sponsring - Föredrag - Internationell PR - PR i olika marknadssituationer - Evenemang - Person-PR - PR och reklam i samverkan - PR-planer och pressfunktionen - Utvärdering och mätning av PR-arbetet - Kunskaps-PR och innehåll Peter Karaszi är landets mest kända författare av böcker om PR. I denna bok har han hjälp av ett dussin av landets vassaste PR-experter som skriver kapitel om sina specialområden.
  • Författare: Peter Karaszi
  • Format: Häftad
  • ISBN: 9789163141829
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 320
  • Utgivningsdatum: 2004-01-01
  • Förlag: Caprivi Publishing