bokomslag Successful Social Media and Ecommerce Strategies in the Wine Industry
Samhälle & debatt

Successful Social Media and Ecommerce Strategies in the Wine Industry

Gergely Sznolnoki Liz Thach Dani Kolb

Inbunden

989:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 10-16 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

Andra format:

  • 168 sidor
  • 2015
This book focuses on principles and practices in digital wine marketing. By providing a global overview of social media and e-commerce strategies and practices in the wine business, this book allows readers to understand how consumers and producers deal with these modern communication and selling platforms.
  • Författare: Gergely Sznolnoki, Liz Thach, Dani Kolb
  • Illustratör: 168 p XIV
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9781137602978
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 168
  • Utgivningsdatum: 2015-12-21
  • Förlag: Palgrave Macmillan