bokomslag The Behavioral Economics of Brand Choice
Psykologi & pedagogik

The Behavioral Economics of Brand Choice

G Foxall Jorge M Olivera-Castro Teresa C Schrezenmaier V James

Inbunden

739:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 10-16 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 292 sidor
  • 2007
This text presents a cutting edge approach to the analysis of brand choice, relevant to marketing practice and social science. This analysis reveals the causes of consumer choice that underlie brand selection; the role of price and non-price elements of marketing; a new way of describing the structure of markets and analyzing consumer behaviour.
  • Författare: G Foxall, Jorge M Olivera-Castro, Teresa C Schrezenmaier, V James
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9780230006836
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 292
  • Utgivningsdatum: 2007-06-01
  • Förlag: Palgrave Macmillan