bokomslag The Brains Behind Great Ad Campaigns
Samhälle & debatt

The Brains Behind Great Ad Campaigns

Margo Berman Robyn Blakeman

Pocket

549:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 2-7 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

Andra format:

  • 224 sidor
  • 2009
Catch an inside look at the advertising creative process. Discover how teams collaborate at major agencies to create unforgettable campaigns like the Budweiser 'Clydesdale and Dalmatian' spots, the 'PEDIGREE' Adoption Drive' program, or the breakthrough UPS 'Whiteboard' campaign.
  • Författare: Margo Berman, Robyn Blakeman
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9780742555518
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 224
  • Utgivningsdatum: 2009-07-16
  • Förlag: Rowman & Littlefield Publishers