bokomslag The Marketing Accountability Imperative
Samhälle & debatt

The Marketing Accountability Imperative

Michael Dunn Chris Halsall

Inbunden

339:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Tillfälligt slut online – klicka på "Bevaka" för att få ett mejl så fort varan går att köpa igen.

  • 464 sidor
  • 2009
Making accountable marketing decisions to improve the efficiency of spending In this practical guide, Prophet CEO Michael Dunn teams up with marketing effectiveness expert Chris Halsall to help marketing managers and CMOs make better marketing spending decisions and better evaluate the success or failure of these decisions. They show how to sort through the clutter of metrics, measurement, and analytic options, and provide the practical information needed to help establish the marketing accountability imperative--highlighting the critical need for more effective stewardship of marketing spending.
  • Författare: Michael Dunn, Chris Halsall
  • Format: Inbunden
  • ISBN: 9780787998325
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 464
  • Utgivningsdatum: 2009-03-27
  • Förlag: Jossey-Bass Inc.,U.S.