bokomslag Why Do Products, Ideas, and Behaviors Catch On?
Samhälle & debatt

Why Do Products, Ideas, and Behaviors Catch On?

Arvind Upadhyay

Pocket

289:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 134 sidor
  • 2022

Having a great marketing strategy in place is key to the success of any business. Without a marketing strategy, you lack focus. And without focus, you will, quite simply, fail to reach any of the goals and objectives that you have set. Failure to plan is planning to fail. Read This WHY DO PRODUCT, IDEAS,AND BEHAVIOR CAUGHT ON? By ARVIND UPADHYAY

  • Författare: Arvind Upadhyay
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9798887493657
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 134
  • Utgivningsdatum: 2022-07-07
  • Förlag: Notion Press, Inc.