bokomslag Advances in National Brand and Private Label Marketing
Psykologi & pedagogik

Advances in National Brand and Private Label Marketing

Francisco J Martnez-Lpez Juan Carlos Gzquez-Abad Els Gijsbrecht

Pocket

1459:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 161 sidor
  • 2016
This book presents the latest research on national brand and private label marketing, in the form of original, rigorous and relevant contributions from the 2016 National Brands and Private Label Marketing conference in Barcelona. It covers retailing-related topics, such as brand naming and packaging decisions, price elasticity, positioning, branding, consumer behavior, economic crisis, strategies in growth, and mature private labels.
  • Författare: Francisco J Martnez-Lpez, Juan Carlos Gzquez-Abad, Els Gijsbrecht
  • Illustratör: Bibliographie 7 schwarz-weiße und 1 farbige Abbildungen
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783319399454
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 161
  • Utgivningsdatum: 2016-06-07
  • Förlag: Springer International Publishing AG