Samhälle & debatt
B2B-boken : 7 steg till digital dominans
Linda U Johansson • Niklas Helgesson
Kartonnage
529:-
Uppskattad leveranstid 1-3 arbetsdagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-
B2B-handeln har förändrats snabbt på grund av teknikutveckling och ändrade kundvanor. Företag måste anpassa sig till den ökade digitaliseringen för att vara konkurrenskraftiga.
Den här boken betonar vikten av att vara förberedd för denna digitala transformation. Den berättar vad du som beslutsförfattare behöver tänka på när du ska skapa en digital B2B.
Traditionell e-handel har misslyckats!
___
Niklas Helgesson och Linda U Johansson, som har skrivit den här boken, har båda jobbat över 20 år med ehandel och har sett branschen utveckla sig. Vi förstår nu tydligt att vi behöver förändra våra tankar kring digitaliseringen till något större. Vi jobbar varje dag med B2B-kunder som vill starta en digital handel och vi blir alltid förvånade hur de resonerar inledningsvis.
Den här boken betonar vikten av att vara förberedd för denna digitala transformation. Den berättar vad du som beslutsförfattare behöver tänka på när du ska skapa en digital B2B.
Traditionell e-handel har misslyckats!
___
Niklas Helgesson och Linda U Johansson, som har skrivit den här boken, har båda jobbat över 20 år med ehandel och har sett branschen utveckla sig. Vi förstår nu tydligt att vi behöver förändra våra tankar kring digitaliseringen till något större. Vi jobbar varje dag med B2B-kunder som vill starta en digital handel och vi blir alltid förvånade hur de resonerar inledningsvis.
- Format: Kartonnage
- ISBN: 9789198871951
- Språk: Svenska
- Antal sidor: 350
- Utgivningsdatum: 2024-05-22
- Förlag: Swedish Metaverse Center