bokomslag Bildung neuer automobiler Segmente aus Kundensicht
Samhälle & debatt

Bildung neuer automobiler Segmente aus Kundensicht

Frauke Uekermann

Pocket

859:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 10-16 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 155 sidor
  • 2009
Frauke Uekermann untersucht am Beispiel von Crossover-Fahrzeugen, welche Faktoren die kundenseitige Eingruppierung innovativer Produktkonzepte beeinflussen und welche Implikationen sich aus der Kategorisierung fr die Produktevaluation ergeben.
  • Författare: Frauke Uekermann
  • Illustratör: 37 schw-w Tab 13 schw-w Abb
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783834914552
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 155
  • Utgivningsdatum: 2009-03-12
  • Förlag: Gabler