849:-
Uppskattad leveranstid 2-5 arbetsdagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-
Boken Service och bemötande 1 vänder sig i första hand till elever på Restaurang- och livsmedelsprogrammet i den svenska gymnasieskolan.
Boken detaljbehandlar alla centrala delarna i kursen Service och bemötande 1, såsom bemötande, kommunikation, kroppsspråk, gästers behov, klagomål, produktkännedom, marknadsföring, presentationsteknik och skyltning, vilket skapar goda förutsättningar för att eleven ska klara Skolverkets kunskapskrav.
I boken finns också kunskapskontroller och övningsuppgifter som eleverna kontinuerligt kan arbeta med.
Boken kan med fördel användas i internutbildning för företag, eftergymnasiala utbildningar och av andra yrkesverksamma personer inom restaurang- och livsmedelsområdet.
Boken detaljbehandlar alla centrala delarna i kursen Service och bemötande 1, såsom bemötande, kommunikation, kroppsspråk, gästers behov, klagomål, produktkännedom, marknadsföring, presentationsteknik och skyltning, vilket skapar goda förutsättningar för att eleven ska klara Skolverkets kunskapskrav.
I boken finns också kunskapskontroller och övningsuppgifter som eleverna kontinuerligt kan arbeta med.
Boken kan med fördel användas i internutbildning för företag, eftergymnasiala utbildningar och av andra yrkesverksamma personer inom restaurang- och livsmedelsområdet.
- Format: Spiral
- ISBN: 9789198682717
- Språk: Svenska
- Antal sidor: 71
- Utgivningsdatum: 2022-01-01
- Förlag: Gleerups Utbildning AB