bokomslag Competition with Identity Driven Entry
Samhälle & debatt

Competition with Identity Driven Entry

Sebastian Burchhardt

Pocket

759:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 149 sidor
  • 2015
Sebastian Burchhardt develops a game theory model that analyzes the possible behavioral patterns of employees during M&A processes and the impact of such patterns on the success of the transaction itself. The result is the development of a principal-multi-agent model that allows for endogenous contest entry driven by identity. In addition, the model proposes guidance for practical M&A management.
  • Författare: Sebastian Burchhardt
  • Illustratör: Bibliographie 7 schwarz-weiße Abbildungen
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783658101459
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 149
  • Utgivningsdatum: 2015-06-09
  • Förlag: Springer Gabler