bokomslag Complaint Management and Channel Choice
Samhälle & debatt

Complaint Management and Channel Choice

Stefan Garding Andrea Bruns

Pocket

759:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 104 sidor
  • 2015
This book investigates customer perceptions and expectations of complaint channels. In addition to the conventional channels, the adequacy of online social networks as new complaint channel is analysed. The managerial recommendations to improve customer satisfaction are based on a survey and reveal critical determinants of customer channel choice and their expectation and perception of each complaint channel.
  • Författare: Stefan Garding, Andrea Bruns
  • Illustratör: Bibliographie 20 schwarz-weiße Abbildungen
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783319181783
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 104
  • Utgivningsdatum: 2015-06-01
  • Förlag: Springer International Publishing AG