bokomslag Consumer Research
Samhälle & debatt

Consumer Research

Miriam Mennen

Pocket

709:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 5-10 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 28 sidor
  • 2011
Essay from the year 2007 in the subject Economics / Business: Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, grade: 68 % - B, University of Sunderland (Faculty of Business and Law), language: English, abstract: This essay consists out of three parts. Part one: Literature Review Consumer Perceptual Processes' Part two: Statement Analysis, As a part of our marketing strategy we introduce new products very frequently' Part three: Focus Groups, Applied Example
  • Författare: Miriam Mennen
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783640799206
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 28
  • Utgivningsdatum: 2011-01-16
  • Förlag: GRIN Verlag oHG