bokomslag Emotionalisierung von Marken
Samhälle & debatt

Emotionalisierung von Marken

Tjark Freundt

Pocket

1129:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 401 sidor
  • 2006
Entwicklung und Bedeutung der MarkenemotionalisierungKonzeptionelle Grundlagen der MarkenemotionalisierungEmpirische Analyse zur Ausprägung und Verhaltenswirkung emotionaler MarkenimagesImplikationen
  • Författare: Tjark Freundt
  • Illustratör: 31 schwarz-weiße Tabellen 31 schwarz-weiße Abbildungen Bibliographie
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783835003958
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 401
  • Utgivningsdatum: 2006-09-01
  • Förlag: Deutscher Universitatsverlag