bokomslag LIDL's implementation of discount supermarkets in Sweden
Samhälle & debatt

LIDL's implementation of discount supermarkets in Sweden

Hauke Barschel

Pocket

709:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 5-10 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 56 sidor
  • 2007
Scholarly Paper (Advanced Seminar) aus dem Jahr 2004 im Fachbereich Wirtschaft - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, einseitig bedruckt, Note: 1,9 (B+), Anglia Ruskin University (Ashcroft International Business School), Sprache: Englisch, Abstract: This work provides an exemplified analysis of a company's internationalisation. The chosen example is a possible implementation of LIDL discount supermarkets in Sweden. The analysis encompasses an investigation of the external environment (PEST), a risk assessment and a consideration of market entry strategies. Furthermore it adds an identification of implications for the marketing mix and implications for organisational resources and management.
  • Författare: Hauke Barschel
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783638649735
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 56
  • Utgivningsdatum: 2007-07-01
  • Förlag: Grin Verlag