bokomslag Marknadsföring för yrkeshögskolan
Samhälle & debatt

Marknadsföring för yrkeshögskolan

Håkan Martinsson Anders Parment

Danskband/flex

569:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 1-3 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 415 sidor
  • 2021
Marknadsföring har förändrats under det senaste decenniet. Kräsna konsumenter översköljs med erbjudanden och budskap. Digitalisering, internationalisering, nya sätt att kommunicera och ett stort intresse för hållbarhet har ökat marknadsföringens betydelse.

Marknadsföring för yrkeshögskolan leder läsaren genom marknadsföringsprocessen på ett konkret och praktiskt sätt som passar yrkeshögskolan. Boken innehåller rikligt med exempel från företag som har lyckats tack vare genomtänkt marknadsföring som skapar konkurrensfördelar och ökar lönsamheten.

Övningsboken följer lärobokens struktur och innehåller övningar med varierande svårighetsgrad, samt facit med utförliga lösningsförslag.

Marknadsföring för yrkeshögskolan är ett läromedel för yrkeshögskolans kurser i marknadsföring och går att anpassa till olika kursupplägg. Läromedlet passar också för företagsinterna utbildningar inom företagsekonomi samt för självstudier.
  • Författare: Håkan Martinsson, Anders Parment
  • Format: Danskband/flex
  • ISBN: 9789144144795
  • Språk: Svenska
  • Antal sidor: 415
  • Utgivningsdatum: 2021-09-13
  • Förlag: Studentlitteratur AB