Samhälle & debatt
Marknadsföring för yrkeshögskolan
Håkan Martinsson • Anders Parment
Danskband/flex
569:-
Uppskattad leveranstid 1-3 arbetsdagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-
Marknadsföring har förändrats under det senaste decenniet. Kräsna konsumenter översköljs med erbjudanden och budskap. Digitalisering, internationalisering, nya sätt att kommunicera och ett stort intresse för hållbarhet har ökat marknadsföringens betydelse.
Marknadsföring för yrkeshögskolan leder läsaren genom marknadsföringsprocessen på ett konkret och praktiskt sätt som passar yrkeshögskolan. Boken innehåller rikligt med exempel från företag som har lyckats tack vare genomtänkt marknadsföring som skapar konkurrensfördelar och ökar lönsamheten.
Övningsboken följer lärobokens struktur och innehåller övningar med varierande svårighetsgrad, samt facit med utförliga lösningsförslag.
Marknadsföring för yrkeshögskolan är ett läromedel för yrkeshögskolans kurser i marknadsföring och går att anpassa till olika kursupplägg. Läromedlet passar också för företagsinterna utbildningar inom företagsekonomi samt för självstudier.
Marknadsföring för yrkeshögskolan leder läsaren genom marknadsföringsprocessen på ett konkret och praktiskt sätt som passar yrkeshögskolan. Boken innehåller rikligt med exempel från företag som har lyckats tack vare genomtänkt marknadsföring som skapar konkurrensfördelar och ökar lönsamheten.
Övningsboken följer lärobokens struktur och innehåller övningar med varierande svårighetsgrad, samt facit med utförliga lösningsförslag.
Marknadsföring för yrkeshögskolan är ett läromedel för yrkeshögskolans kurser i marknadsföring och går att anpassa till olika kursupplägg. Läromedlet passar också för företagsinterna utbildningar inom företagsekonomi samt för självstudier.
- Format: Danskband/flex
- ISBN: 9789144144795
- Språk: Svenska
- Antal sidor: 415
- Utgivningsdatum: 2021-09-13
- Förlag: Studentlitteratur AB