bokomslag Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations
Data & IT

Non-Linguistic Analysis of Call Center Conversations

Sunil Kumar Kopparapu

Pocket

759:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 10-16 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 83 sidor
  • 2014
The book focuses on the part of the audio conversation not related to language such as speaking rate (in terms of number of syllables per unit time) and emotion centric features. This text examines using non-linguistics features to infer information from phone calls to call centers. The author analyzes "how" the conversation happens and not "what" the conversation is about by audio signal processing and analysis.
  • Författare: Sunil Kumar Kopparapu
  • Illustratör: 3 schwarz-weiße Tabellen 24 schwarz-weiße und 23 farbige Abbildungen Bibliographie
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783319008967
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 83
  • Utgivningsdatum: 2014-08-14
  • Förlag: Springer International Publishing AG