bokomslag Regionale Marken und Konsumentenverhalten
Samhälle & debatt

Regionale Marken und Konsumentenverhalten

Anja Geigenmller

Pocket

919:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 208 sidor
  • 2003
Anja Geigenmuller zeigt, dass regionale Marken an Marktbedeutung gewinnen und die Relevanz nationaler Marken in Frage stellen werden. Daraus leitet sie marken- und vor allem kommunikationspolitische Strategien zur Fuhrung regionaler Marken in regionalen und uberregionalen Markten ab.
  • Författare: Anja Geigenmller
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783824478972
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 208
  • Utgivningsdatum: 2003-11-01
  • Förlag: Deutscher Universitats-Verlag