bokomslag Visual Communication Theory and Research
Samhälle & debatt

Visual Communication Theory and Research

S Fahmy M Bock W Wanta

Pocket

459:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

Andra format:

  • 190 sidor
  • 2014
In today's multimedia environment, visuals are essential and expected parts of storytelling. However, the visual communication research field is fragmented into several sub-areas, making study difficult. Fahmy, Bock, and Wanta note trends and discuss the challenges of conducting analysis of images across print, broadcast, and online media.
  • Författare: S Fahmy, M Bock, W Wanta
  • Illustratör: Bibliographie
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9781349472567
  • Språk: Engelska
  • Antal sidor: 190
  • Utgivningsdatum: 2014-05-01
  • Förlag: Palgrave Macmillan