bokomslag Die Produktqualitat als Variable des strategischen Marketings
Samhälle & debatt

Die Produktqualitat als Variable des strategischen Marketings

Klaus-Martin Meyer

Pocket

1079:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 5-10 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 88 sidor
  • 2013
Diplomarbeit aus dem Jahr 1994 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 3, Universitt Osnabrck, Sprache: Deutsch, Abstract: Bestseller ber andere Vertreibswege. Bisherige Verkufe ca. 40, darunter Firmen wie Miele, Tapeten Rasch, Melitta. Gute Guideline fr Produktmanager von Markenproduk
  • Författare: Klaus-Martin Meyer
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783867460101
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 88
  • Utgivningsdatum: 2013-01-21
  • Förlag: Examicus Verlag