bokomslag Event-Marken-Fit und Kommunikationswirkung
Samhälle & debatt

Event-Marken-Fit und Kommunikationswirkung

Axel Nitschke

Pocket

1329:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-12 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 421 sidor
  • 2006
Theoretische Fundierung der Analyse des Fit-Konstruktes im Kontext des Event-MarketingsEmpirische Untersuchung zur Event-Kommunikation vor dem Hintergrund der WM 2006Implikationen für Forschung und Praxis
  • Författare: Axel Nitschke
  • Illustratör: 50 schwarz-weiße Tabellen 85 schwarz-weiße Abbildungen Bibliographie
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783835005686
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 421
  • Utgivningsdatum: 2006-10-01
  • Förlag: Deutscher Universitatsverlag