bokomslag Kontrolle des Sponsorings
Samhälle & debatt

Kontrolle des Sponsorings

Christian Marwitz

Pocket

1359:-

Funktionen begränsas av dina webbläsarinställningar (t.ex. privat läge).

Uppskattad leveranstid 7-11 arbetsdagar

Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-

  • 400 sidor
  • 2006
Theoretische Grundlagen des SponsoringsKontrolle des Sponsorings: theoretische Grundlagen, Systematisierung, State of the Art und Umsetzung in der PraxisTheoretische Grundlagen der EvaluationTheoretische Entwicklung, Methoden und Management der Sponsoring-EvaluationImplikationen für Forschung und Praxis
  • Författare: Christian Marwitz
  • Illustratör: 15 schw-w Tab 100 schw-w Abb
  • Format: Pocket/Paperback
  • ISBN: 9783835004368
  • Språk: Tyska
  • Antal sidor: 400
  • Utgivningsdatum: 2006-07-01
  • Förlag: Deutscher Universitatsverlag