Samhälle & debatt
MGY Övningar Elevpaket - Digitalt + tryckt - Marknadsföring för gymnasiet
Anders Parment
Häftad
499:-
Uppskattad leveranstid 2-5 arbetsdagar
Fri frakt för medlemmar vid köp för minst 249:-
Digitalisering, ökat fokus på hållbarhet, alltmer krävande konsumenter ... Villkoren för marknadsföring har förändrats i grunden - något som genomsyrar läromedlet MGY - marknadsföring för gymnasiet.
I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende.
ELEVPAKETET - DIGITALT LÄROMEDEL OCH TRYCKT BOK
Elevpaketet består av en tryckt övningsbok och ett digitalt läromedel. Att arbeta både med papper och digitalt - s.k. blended learning - underlättar och förstärker lärandet.
I övningsboken får eleverna möjlighet att praktisera kunskaperna från faktaboken. Här finns dels övningar där de ska testa faktabokens teorier och annat innehåll, dels övningar där de går ut och samlar information som de sedan sammanställer och analyserar. Uppgifterna är tänkta att hjälpa dem att förstå faktabokens teorier och modeller samt utveckla deras förmåga att tillämpa marknadsföring.
DET DIGITALA LÄROMEDLET
Den interaktiva övningsboken är inläst med autentiskt tal och textföljning. För elever med läs- och skrivsvårigheter är detta ett värdefullt hjälpmedel, liksom för elever med andra modersmål än svenska.
Här ingår stort antal interaktiva uppgifter och case där eleverna kan fördjupa sig i och arbeta vidare med centrala marknadsföringsfrågor.
* Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning
* Interaktiva uppgifter
* Case
Det digitala läromedlet kan användas på dator, surfplatta och till stor del i mobil.
I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut.
MGY Övningar - marknadsföring för gymnasiet finns även som digital elevlicens och digital klasslicens.
Till läromedlet finns ett separat lösningshäfte, MGY Kommentarer och lösningar, och ett fylligt lärarmaterial.
I läromedlet presenteras vad dessa nya utmaningar innebär både för företags och andra organisationers marknadsföring och för konsumenternas beteende.
ELEVPAKETET - DIGITALT LÄROMEDEL OCH TRYCKT BOK
Elevpaketet består av en tryckt övningsbok och ett digitalt läromedel. Att arbeta både med papper och digitalt - s.k. blended learning - underlättar och förstärker lärandet.
I övningsboken får eleverna möjlighet att praktisera kunskaperna från faktaboken. Här finns dels övningar där de ska testa faktabokens teorier och annat innehåll, dels övningar där de går ut och samlar information som de sedan sammanställer och analyserar. Uppgifterna är tänkta att hjälpa dem att förstå faktabokens teorier och modeller samt utveckla deras förmåga att tillämpa marknadsföring.
DET DIGITALA LÄROMEDLET
Den interaktiva övningsboken är inläst med autentiskt tal och textföljning. För elever med läs- och skrivsvårigheter är detta ett värdefullt hjälpmedel, liksom för elever med andra modersmål än svenska.
Här ingår stort antal interaktiva uppgifter och case där eleverna kan fördjupa sig i och arbeta vidare med centrala marknadsföringsfrågor.
* Interaktiv version av boken, inläst med autentiskt tal och textföljning
* Interaktiva uppgifter
* Case
Det digitala läromedlet kan användas på dator, surfplatta och till stor del i mobil.
I det digitala läromedlet kan eleverna söka i innehållet. De kan också göra egna anteckningar och markera viktiga stycken i texten. Anteckningarna sparas automatiskt och kan enkelt samlas ihop och skrivas ut.
MGY Övningar - marknadsföring för gymnasiet finns även som digital elevlicens och digital klasslicens.
Till läromedlet finns ett separat lösningshäfte, MGY Kommentarer och lösningar, och ett fylligt lärarmaterial.
- Format: Häftad
- ISBN: 9789144112091
- Språk: Svenska
- Antal sidor: 140
- Utgivningsdatum: 2018-11-12
- Förlag: Studentlitteratur AB